Shopping+Kinamat

Fullt upp igar. Forst satte jag mig & laste laxor, hann nastan med hela kapitlet, men Miia ringde & sa att jag kunde komma & plocka upp henne vid ett, & jag ville hinna till gymet forst. Efter det akte jag hem & at jatte snabbt. Det tar ca 20 minuter att aka till Miia. Kanns lite langt, men det ar det narmaste nagon Au Pair bor har. Sen akte vi till ett shoppingcenter. Vi trodde vi hade hamnat ratt & undrade hur Miias vardmamma kunde kalla det har ett shoppingcenter. Men sen hittade vi ratt, men da hade vi inte sa mycket tid kvar. Sa jag tror vi kommer aka tillbaka dit snart igen ;). (jag kopte en vit t-shirt & tva armband for 14$) Vi var ju sjalvklart hungriga efter en lang dag med att bara ga omkring. Vi bestammde oss for att vi ville ha kina mat & anvande oss av GPS'n for att hitta nagot. Tredje stallet vi provade hittade vi. Maten var vall sadar & ja, kyklingen blev tillagad pa bordet framfor vara ogon, vilket vi bade tyckte var lite lustigt. Klockan nio var jag hemma. Jag far inte glomma att tala om att vi fick en efterratt med. Kolla bilderna! Ni kan ocksa lasa om den ryska au pairen Irene har.



                   



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0