Irene

Irene kom & hamta upp mig ca kvart over sex, det forsta hon gjorde var att tala om for mig att hon maste kora en bit med bilen for att ladda upp batteriet, sa hon kunde inte stanga av den. Irene ar mycket mer pratglad an vad jag ar. Hon ar fran ryssland, ar 19 ar & har gatt ungefar halften av sin universitet utbildning som ar pa 5 ar, hon borjade dar nar hon var 15. Hon var hos en annan familj i Ohio innan hon kom till den har i Michigan. Den var rysk med fyra barn mellan 3-8 (tror jag det var). Hon berattade om den & sa att mamman hade rusat in i hennes rum en gang & sagt till henne att aldrig prata med henne man igen, jag sa att det hade hon vall ingen anledning att gora for varfor skulle hon vilja ha hennes man? Men hon ville faktiskt ha honom, hon hade lagt armarna runt honom en gang & han hade lagt armarna om henne sen med. Den har familjen hon bor i nu, pratar inte med henne, men det ar hon glad for, nar hon slutat jobba vill hon vara for sig sjalv, hon ar inte har for aventyret utan for sin karriar, som ar att bli en skadespelerska, hennes favorit artist & sangerska ar Hillary Duff, som rakade vara med i den filmen vi sag, War, Ink! Den har filmen visas inte i Michigan av politiska skal, sa vi akte i ca 2 timmar for att komma till den bion vi skulle till + att vi var vilse ett antal ganger. Vi fick ocksa tva ganger ta hjalp av gentlem pa gatan for att fa igang batteriet, forsta gangen nar vi hade tankat andra gangen efter bion. Nar  vi skulle ga ur bilen for att ga in till bion hade Irene glommt att stanga sitt bilfonster som da inte gick att stanga igen eftersom bilens batterie var helt tom, sa vi fick lamna bilen olast. Man kan ju saga att jag hade en handelsefull kvall. Irene berattade ocksa om en tjej fran nagot land som hette Eva, hon var dum i huvudet efter vad Irene sa. Hon var dalig pa Engelska, hon umgas bara med killar som tycker om att driva med henne, & den har Eva har enligt Irene sagt att den basta kanslan som finns ar att vara full. Sen sa hon en del saker som andra au pairer i den har familjen har berattat for henne. Till exempel att det var en au pair som inte gillade Angela & en som inte gillade Olivia (fem aringen), sen var det en som hade akt pa semester & da hamtade Mark henne pa flygplatsen & hade kravt 25 dollar av henne for att han hade gjort det. Jag vet inte vad jag ska tro. Irene vill att jag foljer med henne till kyrkan imorgon nar hon sjunger i koren. Jag tror inte jag vill ha nagot att gora med den har damen. Men hon kommer nog ringa mig manga ganger befarar jag. Iaf i december ska hon utoka sitt ar, hon vill komma till Californien, helst till en familj som har nagot att gora med skadespelar branchen & sa vill hon forsoka spara ihop pengar till att ga pa nagot stort universitet dar.


Men jag ar fortfarande glad, & om en vecka ar pappa har!

Kommentarer
Postat av: linda

fina fina micca, hoppas är bra med dig saknar dig massa, pussss linda

2008-07-26 @ 20:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0