Virus

Det kommer vara daligt med updateringar pa obestammd framtid, eftersom vi har fatt ett virus pa datorn. Jag kommer in pa msn, men inte pa internetsidor for da hanger sig datorn. Pappa ska fosoka fixa hans gammla barbara dator som jag har anvant mig av innan jag akte hit. Ibland nar man sitter helt oskyldigt & kikar runt pa internet sa stanger den av sig sjalv. Om det gar att fixa den sa ska han skicka den hit, sa jag kan sitta vid datorn hur mycket jag vill utan att An behover bli irreterad pa mig for att jag ockuperar deras dator.

Pa mandag borjar jag skolan igen, jag har ifs bara en klass per vecka. Jag skulle villja ha flera men det gar inte nar An har jour. I veckan har hon varit pa en arbetsintervju, som da skulle tillata mig att lasa sa manga kurser jag kan pa min fritid, sa jag haller mina fingrar korsade. Igar fick jag ocksa ett mejl fran mitt collage som berattade att en tjej hade blivit sexuelltutnyttjad. Sa det forsta jag gor pa mandag morgon ar att ringer till nagon sakerhets grej & ber om eskort till & fran bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0