Uppdatering

I forrgar nar jag var pa bibloteket hade en bok kommit in till mig. "Blogging for Dummies". "For Dummies" bockerna finns om nastan vilket amne som helst, bade om Internet & andra saker. De ar latta att forsta & ar baserade for folk som inte kan nagonting alls om just den saken boken handlar om. Jag har kommit sapass langt i min"for Dummies" bok att jag gjort om lite pa bloggen, men det kommer komma mer. Jag kommer ocksa lara mig att blogga battre (forhoppningsvis), sa att det blir en roligare lasning. Boken ar anledningen till att jag skrev upp mitt mal med bloggen for nagra dagar sen.

I min Marketing kurs, ska vi skriva en uppsatts om nagot som har med amnat att gora. Lararen gav mig iden att jamfora en svensk & en engelsk Internetsajt som man kan soka jobb ifran. Men jag har kommit pa en battre ide, jag ska skriva om bloggar, for det ar ju personlig saljning om nagot ar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0