Ge mig inspiration till att klara av det har!

Jag har tankt sa att det knakat i huvudet pa mig nu. & jag nastan kommit fram till nagot. Jag har iaf tagit beslutet att jag inte far aka hem innan januari. Bestammer jag mig da for att aka hem sa ar det det basta beslutet for min del. Sjalva beslutet kommer inte komma forrens jag verkligen vet att det ar battre for mig att aka hem. Annars ska jag ifran januari ga vidare dag for dag, & hela tiden kanna att jag inte har nagra tvang pa mig att stanna hela aret. Men jag ska ta tag i mitt liv nu & inte bara sitta i huset & rottna. Jag ska inte heller kopa klader for alla mina pengar, spara, spara! & sen kom jag tanka pa att hela mina collage kostnader infor nasta termin kommer vara ungefar lika mycket som en bilett hem till sverige. Sa anntingen kan jag lasa pa collage & fa den betald, eller inte lasa pa collage & gora slut pa mindre pengar. Fast nu har jag ju redan borjat en kurs. & lite stimulans kanske man behover?

Kommentarer
Postat av: Vinterstormar

Tack för tipset!



Har själv märkt hur otroligt varm den kan bli, försöker undvika det nu men du ska som sagt ha tack för att du varnade mig, nu vet jag hur åt helvete de kan gå =o

2008-09-26 @ 19:31:35
URL: http://vinterstormar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0