Straffad

Jag har blivit straffad av mig familj for att det inte var helt perfekt i koket nar de kom hem. Det det var att det stog lite disk i diskohorn, for att diskmaskinen var full & skulle bara startas & att spisen behovde ett svep med en trasa. (Detta hade jag gjort om jag hade vetat att de skulle komma hem i lordags, jag trode de skulle komma hem i sondags) Sen sa hade jag tydligen inte tagit hand om katten ordentligt, & jag blev anklagad for att inte ha gett den mat. Sa nu far jag inte sitte vid datorn narjag jobbar. Fast jag har inte gjort det forrut heller, utan nar jag har vart klart med allt & A sovit & O vart i skolan sa har jag satt mig dar lite. Men de har satt kod pa datorn & jag tanker inte fraga dem om jag far sitta vid datorn, det ar ju helt sjukt. Sa nu har jag bestammt mig for att jag plockar bara in min disk i diskmaskinen & den disken barnen har nar jag jobbar. Jag ska enligt min handbok inte gora nagot som inte har med barnen att gora, sa nu tanker inte jag gora det lilla extra att plocka in deras disk. Som tur ar borde min dator komma nu i veckan, men tills dess kommer ni inte hora sa mycket av mig. Nu sitter jag pa skolans biblotek.

Kommentarer
Postat av: elin

men miklos! jag tycker det verkar helt sjukt? är de snälla i övrigt då? ska du stanna där?

2008-09-30 @ 09:44:16
Postat av: alice

kan dom sluta va så sura alla eller!! vad arg jag blir..

2008-09-30 @ 10:07:08
Postat av: mamma

slarva! du kan väl ha städat innan dom kom hem. du visste ju att dom skulle komma lördag eller söndag. är det för alltid eller får du en ny chans?

2008-09-30 @ 11:40:50
Postat av: linda

meh så kan de jue inte göra:S ja hade blivit skit arg och satt mig på tvären jävlar i mig:P

2008-09-30 @ 22:03:44
URL: http://svanung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0