SATC

Igar kvall tittade jag pa Sex and the City filmen. Den var riktigt bra. En perfekt mix mellan grat & skratt. Jag ska titta pa den igen ikvall. Jo jag fick min skinjacka idag med. Den passade & jag ar riktigt nojd med den.

Jag vet att det ar fel & tanka pa det har sattet men jag gor det anda & jag vill veta lite om vad folk skulle tycka om det. Om, (jag sager om, det betyder inte att jag tanker gora det) jag aker hem ett halvar for tidigt, skulle ni bli arga & besvikna pa mig da? Eller tycker ni att jag ska gora det som ar bast for mig? Jag kommer ta en dag i taget, men hela den har upplevelsen kanns fel for mig, det kanns som om det egentligen inte var meningen att jag skulle gora det har. Jag sjalv kanner sa har; jag har vart har i tre manader nu. Det kanns som om om jag ar klar har fast att jag inte har gjort nagonting, forutom att langta hem. Men den andra sidan av mig vill lara kanna folk & aka pa resor osv. Aker jag hem tidigare kommer jag kanna mig misslyckad. Stannar jag kvar kanske jag forlorar det som betyder mest for mig. Jag ar helt klyven. Hur mycket ar den har upplevelsen vard? Jag skulle gjort som faster Pia sa, akt till Malin & hjalpt henne i tre manader.




Holly var snall & skickade en bild pa Par. Han ar faktiskt ganska sot i sitt langa har.

Kommentarer
Postat av: linda

Mohahahaha storbonnen själv XD

2008-09-25 @ 20:08:25
URL: http://svanung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0