Nyklippt

Jag ar jatte nojd med mitt har, & jag har bara jobbat i ca en halvtimme idag. Jag kom hem fran gymet for ca 40 minuter sedan & dar var det harligt med. Jag ar bara glad idag. Harfrisorskan var sa nojd med mitt har att hon onskade hon hade kameran med sig. Nar O sag mitt har talade hon om for mig att mitt har var lovely :)Nagonting ar fel pa datorn ocksa, det ar irreterande, jag kan inte ens trycka pa enter sa att texten kommer ner en rad. Jag kan trycka visst, men det kommer inte publiceras sa.

Kommentarer
Postat av: tolou

det va verkligen superfint!

2008-09-07 @ 17:24:03
Postat av: alice

fan vad snygg du är!

2008-09-08 @ 13:25:33
Postat av: linda

fasen va snygg du blev då^^

2008-09-10 @ 14:59:13
URL: http://svanung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0