Mal

Vad ar mina mal med den har bloggen?
For de flesta som kanner mig, ar det sjalvklart vad mitt mal med bloggen ar, iaf for tillfallet, & tills dess att jag kommit tillbaka till Sverige. Mitt mal ar att lata alla som ar intresserade veta vad jag har for mig har borta.

Vad ar mina mal som Au Pair?
Mina individuella mal som Au Pair har andrats en del fran det att jag fick iden att jag skulle aka till USA & arbeta som Au Pair  tills idag. Nar jag forst fick iden var det men valdigt stora influenser fran min faster Malin, som akte som utbytes student till Florida & var borta i tva ar. Jag ville uppleva den Amerikanska kulturen inifran. Jag tycker ju sjalvklart valdigt mycket om barn, annars hade jag inte vart har. Men allt som tiden gick sa var det sa mycket mer jag ville gora, & iderna fodras fortfarande. Just nu ar mitt storsta mal att utvecklas som manniska & skaffa mig en grundutbildning for att kunna ha ett arbete samtidigt som jag laser pa Universitet i Sverige. Jag ar Au Pair for att skaffa mig en framtid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0