Ledig

Jag ar ledig idag. Hittills har jag vart pa gymet i tva & en halv timme. Jag vaknade klockan 6 imorse, gick ett varv runt huset & sedan tillbaka till min sang & laste Pippi Longstocking. Sen hor jag hur det borjar kraffsa pa dorren & tankte att ne inte katten, men den kan ju anda inte oppna dorren for det ar sadana knoppar som man snurrar pa for att oppna. Ljudet forsatter i nagra minuter sa jag kollar upp for att titta vad ljudet kommer ifran, & ser att dorren ar oppen, & jag var helt saker pa att jag stangde den, sa jag satte mig upp for att titta vart katten tagit vagen & ser A sta & skruva pa mitt lappcerat. Jag sa till honom att han skulle ga tillbaka till sin sang, men han tyckte det var roligare att sova i min sang. Nu ska jag studera lite, aka till bibloteket & sen till walmart for att kopa en mapp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0