Laptop

Jag pratade med min far igar & bad honom att lana mig pengar till att kopa en ny dator till mig i Sverige, & sedan skeppa den over till mig. Men.. Han sa istallet att han skulle fa min gamla dator att fungera ordentligt & skicka over den istallet, & sedan hjalpa mig ekonomiskt till kopa en ny dator nar jag kommer hem, det tackar man ju inte nej till. :) Sa om nagra dagar skickar han den, plus mina sims spel.

Imorgon borjar jag collage, Marketing - Salesmanship, for er som inte visste det redan. Det laskiga ar bara att den ar fran 18.00-21.00, vilket betyder att det kommer att vara morkt nar jag ska till bilen, om ett tag ocksa nar jag kommer dit. For att gora allt lite varre fick jag ett mejl fran skolan i forrgar om att en tjej hade blivit sexuellt uttnytjad pa en av de collagerna som tillhor mitt, men det ger mig mojligheten till att fa eskort till skolan & sedan tillbaka till bilen av vakter. Allt for sakerheten sager jag, & eftersom jag inte ar alltfor stor skulle jag inte ha nagon chans att forsvara mig. Trakigt, men sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0