Collage

oh, jag kanner verkligen att jag saknar skolan lite. I min klass var det framst personen som var runt 20 ar. Vi skulle sedan dela in oss sjalva i grupper om fyra for att intervjua varandra & sedan presentera det for klassen. Den har gruppen ska vi sedan anvanda som en studiecirkel. Man kan saga att min grupp var bra pa ett satt, men daligt pa ett annat. I min grup finns det tva kvinnor som ar 31 samt 60 ar, & en kille pa 21 ar. & alderskillnaden ar bra da man har olika erfarenheter, & de aldra kan sakert redan en del saker som de kan dela med sig av. Det daliga i gruppen ar att det inte ar nagra som jag skulle kunna tanka mig att umgas pa fritiden med. Det finns tva andra tjejer i klassen & jag ska beratta mitt forsta intryck av dem. Den ena, 21 ar, skulle jag definera som ett pack, aven om det ar elakt sagt, hon kan visa sig vare jatte trevlig. Den andra tjejen har jag inte riktigt fatt ett grepp om an, hon kan vara jatte trevlig & snall, en overlagsen bitch eller bade ock. Det har kommer definitift bli en utmaning for mig, men jag kommer njuta varje minut av det!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag kommer vara au pair i en liten stad som heter Essex som ligger i Connecticut. Så jag har nära till både Boston och New York! :) Härligt med skolan, låter som en asrolig kurs ju!

2008-09-09 @ 18:47:44
URL: http://sannasusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0