Check

I lordags sa loste jag in min check pa summersets bank of america. Eftersom det inte var min specifika bank sa fick jag inte ta pengar i handen, sa allt akte in pa kontot. Bankgubben sa nagot om att om jag litade pa den som gav mig checken sa skulle jag kunna anvanda pengarna direkt, fast att de var pa kortet. Det tyckte jag var jatte konstigt eftersom det alltid har tagit en dag for pengarna att komma in pa kortet forrut. & sjalvklart hade jag ratt, pengarna kunde inte anvandas direkt. Inte hade de kommit pa sondag heller, men det ar ju sondag sa det kunde jag forsta. Men jag borjade bli riktigt orolig igar for pengarna hade fortfarande inte kommit in pa kontot nar jag tittade efter klockan tio pa kvallen. Men imorse sa fanns de dar & jag kan andas ut. Det var ju faktiskt 350&, det ar ju en hel del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0