Arbete

Eftersom jag inte har sa mycket att sysselsatta mig har, sa tanker jag valdigt mycket pa vad jag ska gora nar jag kommer hem. Tidigare har jag tankt mig att flytta till Karlstad direkt nar jag kommer hem for att arbeta dar, helst pa MQ, for att sedan ha det som ett helgjobb under tiden jag studerar. Men nu har jag tankt om lite. Jag ska bo hemma hos mamma nasta sommar, & flytta till Karlstad nar Universitiet borjar. Nar jag betsammde mig for det borjade jag tanka pa vad jag skulle ha for sommarjobb? Jag laser ju Salesmanship for att fa ett jobb. & da vill jag ju fa ett bra eftersom jag lagt ner bade tid & pengar pa att skaffa mig en utbildning, aven om den ar valdigt liten & begransad. Kan man fa ett sommarjobb i en butik? & hur gar man tillvaga? Jag kan ju tanka mig att konkurrensen ar valdigt stor. Men da har jag ju iaf fordelen av att ha last pa ett collage i USA, & det maste vall betyda nagot?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0