Tankar

Pratade med min fader forrut idag bara for att se att han inte var arg pa mig for att det kanske blir sa att jag aker hem i januari. Han tycker vall egentligen att jag ska stanna kvar hela aret, men han var stolt over mig for att jag iaf ger det en tid, det kan ju bli sa att jag stannar hela tiden, sjalva beslutet om att jag verkligen aker hem tidigare, tar jag tva veckor innan jag aker hem. Jag ska kampa pa som bara tusingen! Men om jag fortfarande har samma hemlangtan om tre manader som jag har haft de har tre manaderna jag varit har, sa tanker jag inte stanna kvar bara for att jag ar orolig for vad folk ska tycka om det. Jag maste gora det som kanns ratt for mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0