Stämmer verkligen det här?

Jag var inne på elgiganten & tittade på wii spel då jag såg att en laddare till konsollerna kostade 99 999 kr, & det kan väll ändå inte stämma eller?

Förövrigt skulle jag gå ut till garaget förrut för att hämta min resväska för att se om allting får plats i väskorna jag har när jag åker hem. Så jag gick ut i garaget & när jag skulle gå in igen så hade jag stängt dörren som var låst. Så utelåst i garaget. & jag kan ju inte precis säga att det var första gången det hände som jag har låst mig själv ute. Men jag hittade en nyckel & kom in. Jag visste att jag skulle ha tur & komma in för det har jag alltid. Peppar, peppar, ta i trä!

Update: Alla kläder fick plats i väskorna iaf, tack vare de häftiga påsarna mamma sände mig. Men jag ska till FedEx imorgon & köpa en låda som jag ska packa i massa kläder som jag inte behöver här & skicka hem dem redan nu. Mark är ju pilot så han får 75% rabatt på FedEx, så jag får be honom skicka det åt mig, billigt & bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0