Spamm

Tydligen är det bara jag som inte tycker om spamm i blogg världen. Spamm kan ju vara alltifrån personer som lämnar kommentarer utan att egentligen ha något att säga, till folk som gör reklam för olika saker genom att lämna en kommentar om den saken de gör reklam för. Jag tar bort sådana kommentarer. Jag har tagit bort kommentarer som "Ha en fin dag!" & "Gå in på den här sidan så kan du själv spara ihop poäng för att vinna kläder". De personen som skriver kommentarer som det första alternativet vill bara ha många besökare per dag, eftersom de också länkar till sin egna blogg. Alternativ nummer två får själv poäng på den sajten när du klickar på länken & anmäler dig. Så låt mig & alla andra slippa sådana kommentarer & ta bort dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0