Problem

Jag har försökt köpa biljett till LA i en vecka nu, det är två veckor kvar tills jag åker, men det har inte fungerat. Så jag var på banken nu för att se vad det var för fel. För det första så har den ändrat mitt namn. Från början vad det bara Mikaela Aakerstedt, & det är det som står på mitt kort. Men nu är det Mikaela A Friden. Det förklarar ju varför det inte har gått, men det andra är också är att de av någon konstig anledning har skrivit in min svenska adress på kortet. Så mamma har fått en hel drös av brev med mina kontoutdrag hem i brevlådan. Vad är det för vitts med att de kopierade ett verifikationspapper på att jag har en adress i USA om de inte skriver i den adressen.

Mer problem blir det när Mark sa att han ville prata med mig innan jag bokade min biljett till LA. Han sa att när jag åker till LA kan jag åka direkt till Malin efteråt & sen åka hem, för det skulle jag tydligen spara pengar på. Vadå sparar? Jag skulle ju enbart förlora pengar på det, då skulle jag inte ha en rynkat öre att leva alls för när jag kommer hem. De känns som om de inte vill att jag ska stanna kvar tills den 12 december. Det här är bara andra gången de har sagt något liknande.

Nu ska snart Miia komma & plocka upp mig & så ska vi åka på ett au pair möte & skär i pumpor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0