Mot hemgång

Så här ser planerna ut för mig just nu, fast ingenting är helt spikat än;

Att jag ska åka till Malin till 12 december & stanna där i en vecka. Det betyder att jag missar sista lektion i min kurs, men har redan varnat läraren & han ska fixa så jag får göra min "arbets intervju" veckan innan. Om det blir så här kommer jag vara hemma den 20 december.

Det som strular till det hela är att familjen kanske inte får tag på en au pair tills dess. De tittar på en just nu, men hon har sagt att hon inte vill komma förrens i januari, men de har ju inte heller någon rätt hålla mig här. Själv avslutnings papperna fyller man i två veckor innan man åker. Det kommer inte bli lätt för dem vilket fall som helst att hitta någon innan jul. & som ni förstår så betyder ju de här planerna att biljetten hem inte blir betald av cultural care, jag vet inte varför Nancy ens nämnde det för det visste jag ju att den inte skulle vara. Biljetten blir betald först när man har uppfyllt tre saker, fullföljt året, läst minst 6 credits (10 högskolepoöng) & gått på mins 10 au pair möten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0