Inlines med ormar i skogen

Igår var det meningen att jag Irene & några andra au pairer skulle åka på tivioli, men tyvärr var det bara jag & Irene som kunde & tivolit ligger i Ohio 3 timmar bort, så vi får åka någon annan helg istället. För att ha något att göra föreslog An att jag skulle åka till en park & åka inlines, det var ritkigt fint väder igår (vilket hade varit perfekt om man ska på tivoli) så jag åkte dit. Jag var nära på att köra över en liten svart orm. När jag såg den var jag precis brevid den å jag hann inte bli rädd för den, när jag var på väg tillbaka så kikade jag efter den för att jag inte skulle köra över den & bara för att tittade på den lite. Men rätt som det var ser jag något som sprattlar till på andra sidan av mig, jag hade ju tittat efter den där den var förrut, men nu hade den flyttat sig. Jag tror till och med att jag körde över den lite. Jag blev i alla fall väldigt rädd, så den sista biten gick väldigt snabbt.

Jag måste också berätta hur stolt jag är över mig själv att jag kom ner för den första backen utan att ramla den är gången, & jag har lärt mig använda bromsen på inlinsen nu :)


Kommentarer
Postat av: linda

oj mica fanns det en broms på dem:P?

2008-10-12 @ 21:39:22
URL: http://svanung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0