Happy Halloween

Igår var jag ute & åt men Miia, sen åkte vi & tittade på High School Musical 3 med Kathleen & Irene. Jag har inte bestämmt mig än för vilket som var mest underhållande, filmen i sig eller Irene. Vi var de enda där så först började Irene med att tala om vilka skådespelare hon tyckte mest om & de hon tyckte minst om i filmen, sen talade hon också om hur gamla alla var, & att hon som spelar piano är från Ryssland. Sen sjöng hon med i varje låt (Ja, hon har sett filmen iafen gång förrut, & hon har säkert skivan med) & hade väldigt svårt att sitta still, för hon inte bar sjöng, hon dansade med :)

Nu har jag precis vart ute & gått "Trick Or Treat" med barnen, fantastiskt roligt! Om en timme kommer Irene & hämtar mig & vi ska åka på en halloween fest. Håll tummarna på att jag vinner bästa utklädda ;)


Kommentarer
Postat av: elin

vilken söt utklädnad! :)

2008-11-05 @ 00:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0