Halloween

Jag hade jätte kul i lördags. Olivia har tjatat på mig att jag ska vara en mummie på halloween, men jag har inte lyckats få tag på någon dräkt, så jag får vara ett bi istället. Men i lördags hade vi en tävling på vårat au pair möte. Den grupp som först svepte in en gruppmedlem med två rullar toapapper vann. Jag var den utvalda gruppmedlemen, trots att jag ä rminst av alla kom vi näst sist. Men jag fick ju ia fvara en mummie. Alla skärde ut var sin pumpa. Jag kan ju säga att det är något som jag garanterat ska göra nästa år med, det var kul, & den blev väldigt häftig med. Sen satt vi bara där & pratade jätte länge. Sen åkte vi till ett majsfält som de har gjort till en labyrint. $8 kostade det, svindyrt. Sov sedan över hos Kathleen.


         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0