Godnatt, eller Godmorgon

Miia ringde mig för ett ganska bra tag sen, klockan var halv fem tror jag. Vi åkte & shoppade med Irene & Yulia. Så nu har jag fått tag på några toppar & faktistkt ett par skor också. & jag ska försöka mig på ett litet löfte, jag ska inte köpa några mer kläder det här året, det är mitt nyårs löfte! Jag köpte mig en maskeraddräckt med. Nästa maskerad på kronan ska jag vinna! Förra gången la jag ner jätte mycket tid (mamma gjorde det iaf för hon sydde en klänning till mig) på det, men det här gången tänker jag inte låta någon ha en bättre idé än vad jag har! Miia åkte hem för cirka en timme sen & nu har jag provat mina kläder. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0