Cop Car

Jag motte upp Irene & Miia pa bowlingen & vi spelade tva omgangar. Jag vann bada forstas ;). Efter det akte vi tillsammans till StarBucks. Jag bestallde en Green Tea Latte. Det var gron & acklig. Nar hon som jobbade dar skulle plocka undan alltsammans & markte att den var full fragade hon mig om jag ville ha nagot annat. Sa jag fick en helt ny kopp med te. Vi satt dar & pratade hur lang som helst sen akte vi tillbaks till bowlingen for att aka hem i respektiove bil. Men pa vagen dit sa ser vi ett rott/blatt blinkande ljus & ett polisbils tjut. Miia (som korde) Blev hyper nervos & svangde av vagen & bara stallde sig mitt i gatan. Da pratade polisgubben i mikrofonen & sa "Park the car and stop!". Sen fragade han efter Miias korkort & om vi hade druckit. Han fragade ocksa om vart vi hade varit & vart vi skulle. Nar han fick reda pa att vi hade motts vid bowlingen & skulle tillbaka dit for att aka hem i var sin bil, ville han se Irenes korkort med. Mig sket han fullstandigt i. Men det ar jag nog mest glad for :). MIia hade glomt av att satta pa ljuset pa bilen, ingen boter & hon ar okej trots omstandigheterna. ;)

Kommentarer
Postat av: alice

jösses...

2008-10-05 @ 07:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0