Torsdag

Så här långt har den här dagen varit ganska knepig. Jag vaknade imorse av att Mark åkte till jobbet vid fem. Sen vaknade jag igen lite innan sju av att barnen sprang runt. När klockan var kvart över sju kommer Adam in i mitt rum & frågar vart mamma är,  Jag säger till honom att jag inte vet eftersom jag precis har vaknat. Mark sa till mig igår kväll att jag skulle börja jobba halv åtta. Så jag går upp & ingen Angela. Sen ringer hon vid nio & säger att jag får ta ut Adam ur huset för hon vill inte att han ska se henne eftersom hon vill sova. Jag fattar inget.

Update: Det visade sig att Angela hade blitt inringd klockan tre på morgonen. Men det hindrar ju inte Mark från att iaf skriva en lapp & säga att det är på det sättet.

Kommentarer
Postat av: mandy

hej, länkade till dig under "au pairs" hoppas det är ok :)

2009-06-05 @ 11:15:05
URL: http://mandyslife.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hej! Jag var i Florida som utbytesstudent 06/07 och nu till sommaren ärplanen att jag ska åka tillbaka till USA, dock som au pair den här gången. Mitt projektarbete till gymnasiet är att skriva en blogg om USA i allmänhet. Har länkat till dig i ett av mina inlägg (från 17 jan) istället för att lägga till dig på min länksida (kolla i bloggen så fattar du). Jag skulle verkligen uppskatta om du skulle kunna skicka in de uppgifter som jag saknar (åter igen; kolla länksidan så fattar du). Använd gärna fliken "kontakta mig". /Sofie

2010-01-18 @ 14:25:04
URL: http://sofiesusa.blogg.se/
Postat av: malin - blivande au pair

Hejsan! - jag har fått en familj lite utanför detroit, MI .. är det många au pairer där? eller var det de när du var där? :O finns det mycket att göra osv? super tacksam för svar! (:

2010-03-21 @ 09:22:27
URL: http://wakoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0