Huvudvärk

Jag hade sådär kul igår. Speciellt åt en tjej som var utklädd till Party Girl. På toan sa hon att hon frös & sedan sa hon att hon tyckte hon såg slampig ut, men skrattade bara & sa, det är ju halloween. Hennes utsryrsel bestog av en svart bh & en rosa bh över den & världens minsta rosa kjol. När sedan maskerad tävlingen började så stog hon på scenen & dansaade,  rätt som det var drog hon ner sina bh:ar & visade brösten, två gånger. Jag tycker det förklarar kvällen ganska bra.

& huvudvärken kommer från Olivia. Hon bara skriker hela tiden. Om Adam gör något hon inte tycker om så ställer hon sig & skriker. Sen så hoppade de i sängen förrut med & jag blev rädd eftersom mitt rum är under deras & det lät som lampan skulle ramla ner i skallen på mig. Rätt trött på barnen idag helt enkelt. Tur att jag inte jobbar. Ska på bio sen. Ville till Hounted Forest men Angela har jour.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0