Bissen

Igår när jag skulle ut till Råda och träffa Bissen, som är kusin med Kenneths mamma, fick Linda följa med som guide och moralisktstöd. Hade aldrig hittat dit utan dig Linda, så tack. Väl där fick vi vänta en stund eftersom Bissen hade fått gäster, men det gjorde ingenting för hon hade en väldigt fin trädgård vi satt och myste i. Bissen visade lite bilder från förra sommaren när familjen Hopps var i Sverige. Jag fick reda på att barnen var väldigt lugna så jag ska väll inte behöva springa efter och jaga dem.


På vägen till Lidköping igår blev jag för första gången i mitt liv stoppad av polisen. Det var... intressant.

Pär kommer hem ikväll och imorgon är det nationella prov i matte C.


Kommentarer
Postat av: linda

det var intressant att följa med och se hur du skulle ha det och så:)

2008-05-08 @ 10:11:23
URL: http://misshook.blogg.se
Postat av: Angelica

Hej :)

Du har skrivit mycket bra om au pair livet tycker jag :)

Ska åka som au pair till Sommaren.

Bor du i Lidköping?

2009-03-19 @ 11:49:41
URL: http://slappbrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0