varmt

Ida kanner jag att jag verkligen gjort mig fortjant av mn lon. Jag hjalpte till imorse skjutsade Kathleen & Madeline till camp & akte sedan & handlade mat. Sen akte jag & hamtade barnen. Da kom Nicki & Amanda over for att leka sen kom ocksa en van till Kathleen over. Madeline & Amanda bakade muffins & jag diskade  & hjalpte dem stada iordning efterat. Stadning av kok #1. Sen lekte de ett tag & sa kom barnen pa att de vill ha en lemonade sale. Jag sa visst. Samidigt hade Byron piano lektion, & efter hans lektion hade Madeline sin. Sa nar Byron var klar fick han ata mat & packa vaskan til swimteam medans de andra fixade lemonad standet. Madeline fick packa sin vaska medans pianolararen pratade i telefon. Efter Madelienes lektion var slut kom Gillians barnvakt & hamta henne, sen kom Nickis & Amandas mamma & hamta alla utom Byron for att ha standet hemma hos dem, & jag skjutsade Byron till simmningen. Sen fick jag damsuga igen efter som barnen inte kan ata muffins ordentligt & det var smulor overallt. & precis nar de Kathleen kom hem fran camp hade hon gjort nagon slags slime som hon skulle grejja med. Det sag inte fint ut i badrummet nar hon var klar. Det fick ju jag stada upp med fast att hon hade lovat. Mamma jag tycker synd om dig som har haft mig som barn & inte hjalpt till tillrackligt. Det ar latt att vara efterklok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0