oops!

Nar jag pratade med min program director forrut kom Kathleen ut & sag att jag pratade i telefon, jag talade om for henne att det var ett privat samtal, hon tog da den andra luren & lyfte upp den & tjuvlyssnade, jag visste att hon lyssnade sa jag talade om for Maureen att jag inte kunde prata mer, men hon sa att jag hade nu blivit upplagd for sokandet av en ny familj, vilket ungen horde. Hon kom sedan & fragade mig "Why are you going to go to a new family? You are not homesick, you are lying!" Jag talade bara om fo henne att det inte var snallt att tjuvlyssna pa andras samtal. Sen foroskte hon ljuga & saga att hon inte alls tjuvlyssna, da forklarade jag for henne att hon inte kunde veta att jag skulle till en ny familj isf. Sen talade om bestammt om for mig att det var bra att jag inte skulle vara kvar har for hon tycker inte om mig iaf. Men sen sa jag till henne att det va rokej att vara arg & att jag vet att hon tycker om mig. Jag hade garanterat reagerat pa ett liknande satt som hon gjorde. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0