Massa lek!

Idag har jag & barnen varit pa en lekplats dar de lekt. Olivia hittade en kompis direkt & Adam ville ha Olivias kompis mamma till att leka med lastbilar med han. Sen tittade vi pa djur & Adam var helt forundrad over de sma kaninungarna. Igentligen ville jag att de skulle atit nagot innan vi akte hem, men jag hade ingen handsprit med mig, sa de fick vanta, & de var valdigt griniga nar vi kom hem, Adam somnade direkt nar jag la honom i hans sang. Forst ville inte Olivia att jag skulle leka med henne utan sa till mig att ga. Men sen lekte vi med kapphastar & jagade pandan Kung Fu & sen gick vi ut & simmade med hajarna.
 
Jag har ocksa gjort en liten grej till barnen, speciellt till Adam som slar Olivia hela tiden. Jag gjorde ett traffikljus & skrev brevid -Stop-Think-Go- & talade om for Adam & Olivia att nar de blir arga ska de tanka pa det har & rakna till 10 & istallet for att slass ska man tala om for den man ar arg pa att man blev ledsen for det den gjorde mot dem, Da ville de gora var sitt eget, den oversta ar Adams & den understa ar Olivias.



                                                        

Kommentarer
Postat av: lindasvanung

fasen va kul att det går bra för dig nu micca^^ verkar ju asbra...bra det där med stop think go...kanske man ska köra på sina egna ungar i framtiden:P skriv mera det är kul att läsa^^ älskar dig..när ska vi höra på skype? är ledig på fredag, kan vi höras i morgon klockan två svensk tid?:) pusss pusss

2008-07-30 @ 23:24:48
Postat av: alice

sötaste cowboygirlsen i usa :)

2008-07-31 @ 01:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0