Mandag

Idag har ungefar varit min forsta riktiga dag. Jag fick i barnen frukost & de kom ivag till camp, aven omd et avr lite forsent. Jag hade ett prat med Fran igar, hon avr inte riktigt nojd med mig, vilket jag kan forsta for jag har verkligen inte jort mitt basta eftersom jag inte trivs sa varst bra & langtar fruktansvart mycket hem. Men jag har lovat henne att gora mitt basta nu, & lite sne steg i borjan, innan jag kommit in i rutinen maste hon faktiskt rakna med. Jag ahr ocksa lovat pappa att forsoka har tills dess att han kommer hit. Ikvall ska jag ocksa traffa min kontak person for att diskutera.  Jag har inte riktigt satt fingret apa vad det ar som gor att jag inte trivs. Sen ar jag trott hela tiden, det maste bero pa allt det nya.

Ikvall sak ocksa Fran & Ken ut & ata middag med Anita (Kens mamma), da ska jag vakta barnen. Kathleen kommer inte villja ga & lagga sig. Det kommer bli en lang dag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0