LCC

Jag har pratat med min LCC idag & berattat hur jag kanner, hon tyckte det basta vore om jag borjade leta efter en ny familj pa en gang, men jag har lovat pappa att forsoka tills augusti. Men nu ar det sa att nar jag pratade med Fran nyss sa hon att hon sa fort som mojligt vill hitta nagon ny om jag inte trivs. Nu kanner jag att det nog kommer bli sa att jag ska leta efter en ny familj, som jag trivs battre i. Sen far de inte ha mer an tva barn for det ar jag inte saker pa att jag klarar av.

Kommentarer
Postat av: Carin - Augusta, NJ

Vad tråkigt att du inte trivs... Tyvärr vet man ju inte det förrän man är där.

Hoppas att du hittar någon ny familj snabbt.

/Carin

2008-07-10 @ 01:30:19
URL: http://the-superbug.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0