Kneeboard

Idag har jag haft en bra dag. Mark har vart hemma sen i mandags men han har jobbat nere i kallaren & fixat med massa saker sa jag har passat barnen iaf. Idag var aven Angela ledig & jag har inte behovt gora sa mycket. Nar Mark & Angela var & kopte lite saker de behovde till sitt nya badrum gick jag ut & badade med Adam & Olivia, nar de sedan kom hem tog vi baten & akte vattenskidor. Forst akte Mark vattenskidor Sen fick Adam aka kneeboard. Han startade ifran stranden & klarde sig pa bradan hela tiden (han ar tre ar). Sen akte Angela kneeboard & sen jag, jag startade ocksa ifran kanten, vilket jag kommer fortsatta med tills jag ar battre pa det. Det var verkligen jatte kul. Nasta gang vi aker ut med baten ska jag ta med mig kameran & sa ska ni fa se hur sot Adam ar nar han aker kneeboard.

For ovrigt har jag blivit utsatt av en vagel igen. Det ar den andra i ar. Ar det bara jag som far sadana?

Kommentarer
Postat av: linda

vagel? vad är det?:S puss hörs klockan två: pusssssss

2008-08-01 @ 13:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0