Bio

Det var jag Eva, Anita & en av hennes kompisar & syster som var pa bio idag. Vi sag pa Wanted, rekomenderar den, det ar lite samma stuk som pa Mr. & Mrs. Smith. Fast Brad Pitt ar inte med i den har. Biljetten till bion kostade ungefar lika mycket som en liten pop corn & vatten. Sen fast det ett stall dar man kunde salta sina pop corn & om man sa vill fast det en smormaskin sa man kunde fa extra smor pa sina pop corn. Det skulle passa in i det avseendet som jag kallar typiskt amerikanskt. Imorgon ska vi nog aka till en strand norr om Chicago & sola & bada.

Forhoppnings vis kommer den har tiden jag har har att ga fort, men det kommer att vara annu jobbigare nu nar jag har tre barn att se efter istallet for tva. Men det ar bara for en vecka, sedan aker Byron ivag pa scout lager. Jag ar nervos infor vad Kathleen kommer saga till mig nar hon far reda pa att jag inte tanker vara kvar har i ett ar utan bara tva veckor till.

Kommentarer
Postat av: tolou

bry dig inte om vad ungen säger. hon är ju bara en liten skit. så låt henne gnälla och ta inte åt dig.

2008-07-13 @ 20:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0