Bad

Idag har jag jobbat i 8 timmar, vi har badat, blast sapbubblor, last bocker, ritat & mycket mer. Det var forsta gangen jag simmade har & det var alldeles utmarkt. Adam ar just nu inne i en fas dar han slass & putts, det ar otroligt hur manga ganer han slar eller putter Olivia, & varje gang hamnar han in the corner. Jag har ocksa forsokt att ta ifran honom hans leksaker nar han inte the corner fungerar. For ovrigt ar de har ungarna helt otroligt val uppfostrade tycker jag.

Pa fredag kommer pappa & jag ska aka buss till Chicago pa lordag for att mota upp honom & sa ska vi aka till mall of america, vilket jag ser fram emot valdigt mycket.

Jag var precis pa bibloteket for att skaffa ett biblotekskort & tanten dar sa till Angela att jag inte kunde skaffa ett biblotekskort utan min mamma eller pappa. Da flinade jag & talade om for henne att jag var 19, da blev hon lite generad & sa att da kan jag skaffa ett biblotekskort utan mina foraldrar, bugar & bockar for det. Jag lanade tre bocker & tre filmer. Bockerna kommer jag antagligen inte vara klar med om tre veckor, men jag kan ju iaf forsoka.


Kommentarer
Postat av: alice

och du blåser såpbubblor & har det bra förstår jag ;)

2008-07-29 @ 22:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0