Alice

Brallis jag har tankt lite & jag kom pa att vi aldrig hade varan agg kvall, vi skulle ju ha aggtoddy & allt annat med agg. Det far bli bland det forsta jag gor nar jag kommer hem, jag aker till dig & kakar agg. Jag ska nog lana en cykel & cykla till Winnetka & gora det du just bad mig om. Jag saknar dig med!

Jag ska ocksa forsoka komma ihag att ta med mig kameran vart jag an gar & sa ska jag ta jatte manga kort & lagga upp, men detta far vanta tills jag kommit till den andra familjen, jag vill inte utnyttja deras gast vanlighet har allt for mycket (genom att sitta vid barnens dator allt for lang tid). Mary ar 42 ar & har fem barn mellan 12 & 3 ar. De ni!!

Kommentarer
Postat av: mamma

du kom in i karlstad men det tackar vi nej till då

2008-07-21 @ 11:28:45
Postat av: linda

bilder miccca, bilder!!!:D:D

2008-07-25 @ 06:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0