Tuesdi

Igar var det full rulle har. Olivia trodde parlor var gjorde utav en kossa, vilke tjag tyckte var jatte roligt. Vi gick till lekparken & lekte, badade & lekte lite i tradgarden med. Sen akte jag till gymmet & hade mitt forsta pass med en perwonligtranare, vilket var grymmt! Det skulle jag definitivt fortsatta med om det inte hade vart sa dyrt. Jag far ett pass till grattis, sen ska vi ga igenom kostnaderna, det billigaste man kan fa det till ar 40-50$ per timme, sa ska jag forsatta med det far det bli typ ett pass i manaden. En hade vi kalas har igar eftersom Beth aker hem idag (hon har redan akt).

Jag kommer ihag nar jag borjade ettan & tankte att jag kommer aldrig bli sa stor som de andra & vara klar med skolan. Men nu sitter jag har & har precis gatt ut gymnasiumet. & jag tycker inte studenten var sa rolig som manga pastar, jag kande mig inte forbered. Jag var inte med pa alla balrundor, mest for att jag hellre ville va med Par eftersom jag skulle aka hit ca 10 dagar efter studenten. Sen tycker jag inte att jag gjort mitt basta under min tid i skolan, jag skulle kunna ha mycket battre betyg om jag diciplinerat mig mer & gatt in for studierna. Men jag sokte till universititet i Karlstad nu infor hosten bara for att se om jag skulle komma in eller inte, & det gjorde jag. Sa jag ska jobba rumpan av mig nasta ar nar jag borjar det, & sen ska jag ha ett bra jobb som jag trivs med. & infor universitet for att tjana lite extra pengar ska jag har i usa lasa marknadsforing for att forsoka hitta ett butiksbitrades jobb i karlstad & inte behova ta sa mycket lan. bra plan va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0