Trevlig Kvall

Vi har badat & atit gatt. Sen var vi ute med baten. M & hans kompis akte vattenskidor, sen akte jag kneeboard. Forsta forsoket till att starta var inte sa lyckat, jag lutade mig inte tillrackligt mycket bakat sa jag flippade runt direkt. Sen kom jag igang & akte ett varv runt, sen ville jag bli lite mer vagad sa jag forsokte att aka utanfor vagorna av baten, men efter nagra vandor fram & tillbaka lutade jag mig bakat for mycket sa kneeboarden borjade hoppa & jag foll av. Men inte gjorde det nagot. Varre var det for A nar han skulle aka ivag. Han gjorde samma misstag som jag & lutade sig inte tillrackligt mycket bakat i starten, sa han foll av, men han slappte inte repet. Han ar ju bara tre sa han vet inte hur man simmar an, han bara holl i repet & forsokte komma upp ur vattnet for att fa luft. An fick simma riktigt fort ut for att plocka upp honom. Men utover det & en annan olycka nar A's kompis ocksa var nara pa att drunkna sa har det varit en riktigt trevlig kvall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0