Telefonsnack

Nar jag kom upp imorse borjade jag fundera pa vilken dag det verkligen var. Angela fragade Mark igar om hon skulle jobba idag eller inte eftersom hon var ledig for hon trode att jag skulle aka till Chicago pa fredag. Jag forstad inte vad hon menade men lat det passera. Men nar jag vaknade imorse borjade jag tanka. & nar jag kollade datumet sa ar det ju fredag idag & inte torsdag, som jag var helt saker pa att det var.

Jag satte mig vid datorn & kikade runt lite, sen kom jag pa att jag & Linda hade ju bestammt att vi skulle prata med varandra over skype idag. Vi pratade i 2 &1 halv timme om allt mellan himmel & jord. Jag har saknat att prata med henne valdigt mycket, & kanner mig dum som glomde av hennes fodelsedag, men hon kommer fa kompensation eftersom jag ska kopa lite presenter till henne.

Nar jag pratade med Linda borjade Mark & Angela braka. Han ville att allt skulle vara perfekt stadat har. Sen var han lite grinig pa mig med sa jag fick skura golvet. Nar Mark akte ivag till jobbet sa Angela att jag fick ursakta honom & att han fick sanna utbrott ibland, det som inte plockas undan ska slangas. Olivia var inte heller glad pa honom eftersom han hade tvingat henne sitta kvar vid bordet & ata fast hon inte var hungrig. Hon satt & sa att Mark inte var en arlig man. Han ar allt lite for strang mot dem nar det galler mat. Igar satt Adam vid bordet i en & en halv timme for att han inte at upp allt pa tallriken, har han suttit dar sa lange sa tycker jag Mark borde forsta att han inte ar hungrig. Men jag sa inget, det ar ju faktiskt upp till dem hur de vill gora med sina barn, men jag hade nog inte gjort sa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0