Tankar

Jag har sa manga tankar & ideer som snurrar runt i skallen pa mig nu. Jag vill ta danslektioner, jag vill ta massor av kurser pa collage, jag vill borja spela cello igen, jag har precis skaffat mig en medlemskap pa Bally. Min allra nyaste ide ar att istallet for att Par ska komma hit sa ska jag aka hem i tva veckor. Men den iden ar redan sopad eftersom det skulle betyda att jag ar tvungen att betala ca 10 000 kronor for flybiljetter & pa det tror tydligen pappa att det kommer bli svarare att aka tillbaka hit sen. Men jag vill ju traffa mamma, jag vill traffa Linda, Alice, Elin & alla andra med. Jag vill hora skvaller & ga till kronan! Men aker jag inte sa finns det sa mycket annat jag kan gora for de 10 000 kronorna, tex kopa en dator, som jag maste gora nar jag kommer hem. Sen om jag & Par flyttar ihop sa finns det en dros saker som man maste kopa till lagenheten. Sa jag far bli kvar har. Sen ska jag ju forsoka fa ihop pengar till en flygbiljett till Las Vegas i borjan av november & halsa pa jocce dar.

Jag forsokte ocksa fa Angela att salja den har kjolen at mig pa ebay, men hon sa bestammt till mig att behalla den for att jag kommer garanter vilja ha den till varan. & hon har nog ratt.


Kommentarer
Postat av: Joacim Gunberg

Hei!

Du skall få den flygbiljetten ordnar detta. Men det har blivit lite endring i planerna Helen fick se att Madonna gør en ekstra spelning i Los Angeles så vi kommer åka från Las vegas en dag tidigare till LA før att hinna til spelningen 4/11.Sæg till om du har møjlighet att komma redan den 4 før då køper jag Madonna biljett till dig også. Mvh joacim

2008-08-18 @ 21:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0