Sy-klass

Jag fick precis annu en impuls av nagot jag bara maste gora. Sa jag har nu anmalt mig till att lara mig sy pa onsdag. En lektion haller pa i 2 & en halv timme & kostar 25$ vilket jag hoppas pa kommer ge mig nagot, & da kanske jag tar en kurs till efterat. Sen har jag funderingar over hur jag ska klippa mig. Jag har hittat en frisyr jag vill ha men vet inte om jag vill klippa haret sa kort. Darfor ska jag ta med mig en bild imorgon nar An & barnen klipper sig & frga harfrisorskan hur langt har man kan ha men anda ha den frisyren pa nagot satt.


Annars har jag haft en bra dag. Jag jobbade till halv fem & nar An kom hem hade hon Sushi med sig. Sen gick vi ut & badade. A satte sig pa en luftmadrass & ville att jag skulle simma ut med honom, nar vi kommit en liten bit ut ramlade han av & var under vattnet i en halv sekund ungefar, vilket skrammde honom ganska mycket. Sa vi hamtade livvasten & simmade ut igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0