Skola

Pa tisdag borjar O i skola. Hon ska aka buss sjalv, jag ska bara sta med henne pa morgonen & vinka av henne nar hon aker ivag. Hon ska ga fran 9 till 16. Vilket jag tycker ar oerhort mycket for en fem aring, hon kommer ju inte orka gora nagot nar hon kommer hem utan kommer hamna bums i sang. Just nu ar alla pa O's nya skola pa informationsmote. Men det ar inte bara O som borjar med nya saker, A ska borja i preschool. & det kan han behova, han behover lara sig att leka med andra barn. Pa den lekparken vi brukar aka till sa finns det leksaker dar for alla barnen att leka med, men A far ibland for sig att han kan leka med alla leksaker pa en gang. Nasta vecka borjar ocksa jag skolan, aven om det bara ar tre timmar en gang i veckan. & An ska pa en anstallningsintervju. Om hon far det har nya jobbet sa betyder det att det inte kommer bli nagon mera jour, varken for henne eller mig, aven om sjalva arbetsdagarna blir langre de dagarna som M ar ute & flyger.
Jag har satt upp ett oerhort stort & svar uppkomligt mal for mig sjalv idag. Jag ska inte shoppa nagot (bortsett ifran om jag behover nagot precis just nu) forrens jag aker till LA. Sa Jocce kan ju da planera in en heldag med shopping dar. Vi far se hur det gar med det. Sovgott!

Kommentarer
Postat av: Jochen

Hei!

japp då blir det bara shopping på de kjedjorna jag nemnde nedan, og Hugo Boss!! hihi

2008-09-01 @ 20:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0