Ska inte lagga ner

Nej jag ska inte lagga ner bloggen. Men det kanns skont att veta att det anda finns folk som laser vad jag skriver & verkligen vill veta.
Kom precis hem fran Summerset Collection. Jag hade inga som helst problem att lamna tillbaka byxorna. Forst tankte jag att jag inte skulle kopa ett par nya utan vanta, men sen tankte jag om & tankte "koper jag inga nu sa kommer jag snart angra mig & aka tillbaka till summerset & det blir en extra resa". Sa det fick bli ett par nastan likadana fran Hard Tail. Fast dessa ar bruna. Men innan jag betalade for dem fragade jag om de hade fatt in flera byxor an mina som hade sanna dar sma hal i sig. & eftersom jag nu har ett par bruna sa kan ni vall gissa vad de svarade. Jag ska verkligen gora med allr basta for att spara pengar nu. Nagon som har nagra tips pa hur man klarar det latt?
Det basta med att vara har sjalv ar att jag kan sitta vid datorn utan att skammas for att jag tycker det ar kul att titta runt pa internet. Sen kan jag lyssna pa min musik i sterion, hogt, & sjunga med.

Kommentarer
Postat av: Jochen

Spara pengar ???? varfør er du inte på Ross? og Dress for less?? og handlar klæder!

2008-09-01 @ 20:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0