Pappa aker

Bara for att pappa aker vidare till Chicago, for att ga pa FBI's museum & nagot spion museum sa fick jag dagen ledigt igar. Jag & pappa bokade biljetter till en Imax bio (om ni inte vet vad imax ar far ni ta reda pa det sjalva ;) ). Vi tittade pa Dark of the knight, det var en riktigt bra film. Innan det var vi pa Henry Fords Museum, vilket var ganska coolt med alla gamla bilar, flygplan & tag. Den har gangen har jag lagt upp bilderna pa Facebook eftersom det ar lattare att lagga upp manga bilder dar. Enjoy!

Jag maste tillaga att mitt ansikte ser ut som en krater. Det kan vara att maten ar fetare har an hemma, eller nagot annat. Men min hud ar allt annat an bra & jag tanker inte lagga ut nagra kort pa mig forrens huden har skarpt till sig & den ar som den brukar vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0