Obehaglig upplevelse

Angela hade jour idag sa hon var tuvngen att aka till jobbet. Nar jag & Beth (barnens mormor som ar pa besok) satt & pratde om allt mellan himmel & jord, var Olivia & Adam & lekte. Nar vi tittade till dem hade Adam hallt vatten over halva sina foraldrars golv & sangen, massor av det. Vi borjade stada medans Adam satt in the corner, sen gick jag & hamtade honom for att han skulle hjalpa till att stada. Det borjade bra men sen slutade han stada & da skulle Beth fa honom att borja stada igen, han vill inte det, sa hon smiska honom tva ganger & just nu ar jag helt tom i huvudet efter det. Jag tycker inte om att man slar barn for jag tror inte att det leder till nagot bra, det ger inte respekt utan radsla. Han ar tre ar, sa mycket kan man inte begara av en tre aring.

Kommentarer
Postat av: elin

jag saknar dig massor miklos!

2008-08-19 @ 00:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0