Medium

Igar var jag pa ett poolparty med alla andra au pairer runt omkring har. Bara det att det borjade regna & aska sa vi fick sitta inomhus. Den LCC vi var hos bodde i ett stort vitt hus. Hon berattade senare att hon hade tio barn! Men 6 av dem var adopterade, en av dem for bara ett halvar sen & hon ar nu 15 ar. Hon hade fatt en ny au pair dagen innan som hon inte var sa nojd med. Jag hamnade i samma grupp som henne nar vi hade rollspel & hon forstog ingenting alls. Annars sa tyckte jag det var jatte roligt, alla var trevliga, & en av tjejerna, Julia fran Tyskland, var i samma grupp som jag pa au pair skolan i New York.

Idag skulle jag & pappa ut & titta pa bilar, men vi hamnade pa en marknad istallet. Jag hittade en cykel dar som var lila med stjarnor pa & skulle kopa den, men han som hade standet var inte dar just da, sa pappa tvingade ivag mig for att titta pa alla andra saker de hade dar. Da sag jag ett medium, som tog 30$ for allting, tarot kort, hand lasning & syner, vilket ar billigt. & jag tog chansen & fick valdigt intressant information. Men jag ska aka tillbaka dit & kopa cykeln. Hall tummarna pa att den finns kvar da!

Jag & pappa kom nyss hem fran bion. Vi sag pa The X Files (for er som inte vet ar det Arkiv X pa engelska ;) ) Jag kan inte pasta att den var sarskillt bra, & det tyckte inte pappa heller. Jag kakade popcorn med extra smor pa & tappade nagra i knat, sa som man alltid gor nar man ar pa bio & inte tanker riktigt pa vart munnen sitter sa att de hamnar nagon annanstanns, vilket da lamnade fett flackar. Jag hoppas de gar bort i tvatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0