Lordag.

Forrut var jag pa summerset collection & tittade pa gympa klader. Jag hittade tva toppar, ett rosa & ett vitt & blatt randigt, bada fran Nike, & ett par byxor fran Hard Tale, vilket jag kan rekomendera starkt, de har mycket fina saker. Jag hade kopt ett ribbat linne fran dem om jag hade haft rad. Det ar sa att jag bestallde ju lite saker fran Nikes hemsida, men det strulade till sig sa jag avbestallde det. De har reserverade pengar pa mitt konto fast att jag inte ens hann fa ett ordernummer. Sa jag ringde dit & fragade varfor inte pengarna fanns pa mitt konto, det var ju anda i tisdags jag avbestallde det. Men det ska tydligen ta 2-3 veckor innan jag far tillbaka dem. Jag behover de pengarna for att kopa bocker till mina lektioner, sa det ar ju bra om jag kan anvanda de pengarna jag har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0