Lekpark

Jag vaknade klockan 7 imorse & gick direkt upp & kollade ifall M akt an, men innan jag hann ga & titta efter om motorcykeln stog kvar i garaget sa har jag nagon som star i trappan & sager hej! Nastan alltid nar A vaknar sa ar han jatte glad. Jag varmde mjolk till honom & sedan satte vi oss i soffan & tittade pa Play hous Disney tillsammans. Vi har ocksa hunnit med en svang till parken, nu sover alla & M ringde forut & sa att An hade en jobbig dag idag & att jag kanske kommer fa jobba langre, inte mig emot for de har barnen ar underbara. Dessutom sa har jag inte hunnit med att gora allt jag ska idag an. Det ar vall bara att satta igang nu. Följ min blogg med bloggkoll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0