Kokbok

Igar nar jag kom efter att jag varit & kikat pa klader sa gav Angelas mamma mig tva kokbocker om amerikansk kokning. Valdigt givmildt av henne, kanns som om jag borde ga & kopa nagot till henne med, men jag har ingen aning om vad jag ska ge henne da. Har ni nagra forslag?

Nar jag hade varit & hamtat min kavaj sa blev jag sa himla sugen pa sushi, sa jag akte & kopte med mig lite hem. Forrut har jag smakat pa den Californianska sorten & den med gurka i, & jag tycker de med gronsaker smakar godast, sa jag kopte tre olika, gurka, morrotter & avokado. Avakadon var en solklar vinnare i smaktestet. Yummie!

Kommentarer
Postat av: linda

det kanske inte är så smart att ge henne det jag tänkte föreslå eftersom hon inte kan svenska, men varför inte en svensk kokbok som konpensation?

om det är något från sverige du vill ge henne så kan jag fixa det här& skicka:) pussss

2008-08-22 @ 20:09:53
URL: http://svanung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0