Jocce smocke!

Sag precis jocces avlamnade fottryck pa min blogg. Han ska betala min flygbiljette till Las Vegas eller Los Angeles. Jag ar helt exatisk nu. Beth horde mig borja springa runt har nere & ropade pa mig & fragade vad de var & jag borjade gapa & hoppa av gladje. Tack sa jatte mycket Jocce, vet inte hur jag ska kunna tacka dig for det har! Dessutom har jag mojligheten till att se en konsert med Madonna. Det ar synd att man inte kan ha hur mycket semester som helst, jag kommer bara kunna stanna i nagra dagar. Men jag hoppas, hoppas att jag kan komma & se Madonnas konsert. & det har ska redas ut snarast mojligt nu. Ska prata med Angela ikvall & sen sa maste hon kolla upp pa jobbet att ingen annan har lagt in ledigt da, & sa maste hon ju prata med Mark med. Men sen kommer jag pa bums & skutt hora av mig till Jocce & beratta hur det blir, forhoppningsvis vet jag redan i slutet av den har veckan.

Idag har jag, Adam & Olivia vart ute & badat i nastan en timme, & de hade bla lappar, anda vad det jag som var i vattnet hela tiden & inte dem :). Sen nar Angela kom hem akte jag till County Community Collage & registrerade mig, sen maste jag gora ett engelska test & sen kan jag anmala mig till kurser. Sen var jag pa gymet lite med. Men imorgon ska det bli roligt att se hur det ar att ha en personligtranare.

Idag fick jag ocksa reda pa att om jag skulle spela cello sa skulle det betyda att jag skulle betala 210$ i manaden for 4-5 h lektioner plus 50$ i manaden for hyrning av instrumentet. Sa jag har lagt ner den iden tills vidare, kanske borjar igen nar jag kommer tillbaka till Sverige.




Framsidan av benet ar brunt, innersidan, inte fullt sa brun.

Kommentarer
Postat av: Joacim Gunberg

Hei!

Jag råkade skriva fel Datum det er den 6/11 !!! så vi kommer åka från Las Vegas så fort jag er klar med møtena ca kl 12 Torsdag 6 November så kjør jag direkt til Dodger Stadium i LA før Modanna kl 19. , beklager att det blev fel. Mvh Joacim

2008-08-19 @ 16:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0